Народження космецевтики Renophase

Французька лабораторія Renophase заснована 1984 року доктором фармакології Мішель Імар. «Знайти своє обличчя знову! Це стало не просто моєю мрією, а викликом» – основне гасло, яке трансформувалося у філософію бренду: космецевтика Renophase для регенерації шкіри та продовження життєвого циклу клітини.

У 24 роки Мішель мав усе, про що могла мріяти будь-яка дівчина. Вона любила музику, мала модельну зовнішність, і медичне покликання – навчалася фармакології, особливо цікавлячись хімічними сполуками.
Фатальний випадок змінив життя Мішель кардинально. Вона потрапила до серйозної автокатастрофи. Вижила, але ціна життя була колосальна – спотворена зовнішність.
Ліва сторона обличчя була переламана від щелепи до очниці.
Для відновлення зовнішності були потрібні багаторазові операції, від них на щоці залишилося багато шрамів. За словами лікарів, не було ніякого способу їх позбутися, наука була безсила.
Але Мішель не здалася, відтоді – “повернення” свого обличчя – стало її метою!

Це рішення сильної жінки сприяло зародженню нового підходу в галузі косметології – «розумної» космецевтики – напрямку, сформованому на стику косметології та фармакології.

Насамперед Renophase – професійний бренд космецевтики, який пропонує актуальні й максимально ефективні рішення для професіоналів у галузі краси, зокрема навчання й консультування фахівців, насамперед – лікування шкіри від будь-яких проблем естетичного характеру на клітинному рівні